fotocesta

Vaclav Danecek danecek
Středa Březen 17 14:53:05 CET 2004

Jak svitite vy ?
Ja jsem se ptal, zda maji vybojku uzavrenou v bedne. Zajimalo me
pripadne zahrivani vybojky a taky zda se nedelaji nejake odrazy, aby
se spoje zbytecne nepodsvitily.

Zatim jen reakce:
- Svitim v prostoru - nechava se ozarit UV.
- Zapnu vybojku a jdu pryc - to asi nedela oboustrane DPS, jinak by
musel cekat na vychladnuti vybojky - jinak znovu nenabehne.

No nic, asi budu pokusnicit a zkusim ji dat do plechove krabice
-krychle.
Jirka

Reklama:
Ochutnejte nespoutanou l?sku ve h?e SMS Drahou?ek! Hlavn? v?hra - v?kend pro dva v ?esk?m r?ji! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=44095%26url=http://www.oskarinteractive.cz/cz/vd3/