fotocesta + vrtacka (freza)

Horký Aleš HorkyA
Středa Březen 17 14:53:04 CET 2004

Ja mam FBS 12E (ma take klestinu) a nejsem nijak nadsen -
ostatne mne firma Proxxon kvalitou nijak neuchvatila. Zde
jsou me vyhrady:

1.Vadi mi neklidny chod pokud je pouzita regulace - ma snahu
to ruzne poskubavat.
2.Pokud je jen trochu tvrdy zdroj regulace nefunguje vubec -
nelze pouzit napajeni treba z baterie - coz mne stve protoze
jsem si kupoval schvalne 12V abych mohl delat v terenu
(opravy modelu).
3.O hazivosti bych se nerad vyjadroval - neni to tak hrozne
aby se s tim nedalo delat to ne, ale vzhledem k tomu ze se
to tolik toci bych cekal neco lepsiho.
4.Pomerne nezdrave se to hreje

Na druhou stranu je to relativne levne. Rekl bych, ze na
zapad od hranic je to v kategorii vyrobku ktere si koupi
kazdy druhy domaci kutil kdy si zamane. Bohuzel u nas jak je
obvykle se z toho dela neco lepsiho nez to je.

RadekCX

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG