Jakou mate kdo zkusenost s baterkami z mobilu Siemens C35i?

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:53:03 CET 2004

Lze to, ale vreteno musi byt dokonale vyvazene aby vrtak nehazel. Jinak se
s nim neda trefit do naznaceneho otvoru.
Jeste je mozne pouzit metodu zapnout, vypnout, ale dobeh vretena je
vzhledem k vysoke rychlosti a setrvacnosti
velmi dlouhy.
Mam podobnou levnou frezku doma a s vrtanim plosnych spoju mam spise
negativni zkusenosti.

Karel OK2ZI

Aigor <aigor@okubk.cz>@list.gin.cz on 26.02.2003 08:19:51

Odpov?zte pros?m  -  hw-news@list.gin.cz

Odesl?no k?m:     owner-hw-news@list.gin.cz

Komu:      "hw-news@list.gin.cz" <hw-news@list.gin.cz>
Kopie:
P?edm?t:        Jeste k vrtackam

Kdyz se tady bavime o vrtackach,

1) je uplne zcestne pouzivat primocarou brusku jako vrtacku ? Videl jsem
jednu malou brusku na 220V v kovomatu v akci a za cca 680,- na 30.000rpm
me to docela laka..

2) jestlize nemam klestinu na minivrtaky (pod 1mm), kde koupit napr.
0.6mm se zesilenou stopkou 1mm ??? Naposledy jsem neco takoveho videl v
Liberci kam sem chodil na skolu. Vsechny kovomaty a spec.obchody po Brne
a okoli selhavaji. Jednou jsem takovou sadu asi 4ks videl v Bau-neco,
ale cena asi 450,- me dokonale odradila :-(

Aigor