prenos audio

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:53:01 CET 2004

Ahoj,

bezne sa v profi praxi audio prenasa symetrickym vedenim, tzn. vystupy
aj vstupy su symetricke, take vedenie je odolne voci rusivym vplyvom
okolia. Napriklad sa tak prenasa signal z mikrofonu k mixpultu aj na
vzdialenosti desiatok metrov. Ja by som odporucil prenos tienenym
symetrickym audio kablom, zdroj signalu sa da urobit vselijak.
1. Specialne svaby ako budice linky vyraba Analog Devices
2. Jednoduche zapojenie s OZ
3. Transformator na vystupe zdroja -> symetricky vystup. Trafak na
audio frekvencie, co najnizsia vystupna impedancia. Ja ich rabujem zo
starsich Tesla zosikov, kde boli ako nf linkovy vystup.

U 1 a 2 mozu byt problemy so zemnymi sluckami. Na Inete sa da najst
kopa materialov k audio, orientovat sa na profi ozvucovacie systemy,
hladat veci ako D.I. box, DIY, symmetrical input/output. U Jensen
transformers maju dost dobre materialy o zemnych sluckach, trafakoch
a tak, dobre materialy celkovo k profi audio maju aj na www.rane.com

--
Jindro

sj> http://www.pobox.sk/ - urcujeme trendy