Data z HWnews

MK info
Středa Březen 17 14:52:59 CET 2004

> Ja mam data v Outlooku z 5.4.2000 kdyby to nekdo chtel
> do neco prevest je to k dispozici. Ma to jenom 168 MB v
> tom OutLookovskym *.DBX

Zacal jsem tento thread, tak bych asi mel vysvetlit proc.

Vsichni tu zname chronicke problemy a nedostatky archivu teto konference a spolecne na ne nadavame.
Ale malokdo vi, ze existuje freewarovy program KonfView (cesky produkt), ktery vetsinu techto problemu dokaze obejit.
Podminkou vsak jsou data na lokalu v databazi (Paradox, etc). Nejde mi o to zacit prodavat CDcka s temito daty,
ale opravdu jen o pristup k celemu archivu na slusne urovni s vyhledavanim a tridenim.
A napadlo me to proto, ze timto zpusobem je zpracovavana konference o Dephi, kterou take odebiram.

A pokud to neni schopen a ochoten resit provozovatel HWnews, tak proc si nepomoct svepomoci :-)))

Zatim mam data jiz v Paradoxu od jednoho kolegy z konference za roky 1999, 2000, 2001 a 2002
Pokusim se je co nejrychleji doplnit o rok 2003 a vystavit na webu ke stazeni

Pokud mate starsi data, sem s nimi :-)))

S pozdravem
MK