Re: schanim 8bit pocitac

jirka7a jirka7a
Středa Březen 17 14:52:58 CET 2004

1. Mam doma desku ZX spectrum, je funkcni (klavisnici a vse ostatni
jsem jiz zahodil) jestli nekdo chce ?
2. Muj prvni pocitac snad? byl IQ151, ten bych si mozna uchoval
nemate ho nekdo ? Ovsem funkci!
Jirka

> taky shanim nejaky 8bit, nejlepe Commodora nebo ZX spectrum (popr.
> Didactic), ale nepohrdnu ani Atarim...
> kdybyste se neceho podobneho chtel nekdo zbavit s pocitem uspokojeni, ze
> takova vzacnost nemizi v kosi :-) a poslouzi jeste nekomu jinemu, tak mate
> moznost. Libilo by se mi, kdybych to mohl obdrzet i s prislusetstvim, ale
> neni podminkou...

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz