GAL16V8

Tomás Svoboda tsvoboda
Středa Březen 17 14:52:54 CET 2004

Pokud si vzpominam tak to spatne programovalo nektere bity ,asi chyba v programu .Ale obsah jednoho do druheho GALa zkopirovat umelo.

    Tomas Svoboda

-----Original Message-----
From: Jan Skalick? [mailto:skalda.hw-news@seznam.cz]
Sent: Friday, February 28, 2003 3:09 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: GAL16V8

Opravdu..? :) no to jste me potesil, zrovna jsem chtel zacit experimentovat
s galy a tu disketu ke knize od grady jsem si sehnal... (nejnarocnejsi bylo
vyhrabat ze sklepa fcni 5.25'' :), Co na tom nefunguje, prisel jste na
pricinu chyby? Pripadne, kdyby nekdo chtel obsah diskety, muzu dodat...(ale
mozna, ze nefunguje, jak slysite :)