bezdratovy prenos dat

Radek a Petra Vickovi rvicek
Středa Březen 17 14:52:52 CET 2004

> A s exponencialnim, potazmo lagaritmickym tvarem
> cisla se da dobre
> pracovat.

To je sice pravda, ale dle meho se vykon udava ve watech a v
nicem jinem.

> Jenom vypocet jednovrstve civky ma nekolik parametru,
> ale ani jeden se neuvadi v m a H.

Tady bych asi nesouhlasil, protoze nakonec Vam vyjde ze
vzorce indukcnost a ta se musi nechat vyjadrit v jednotkach
zakladnich. A do vzorce se dosazuje v metrech, nebo jakym
zpusobem (jednotkach) zadavate delku civky a jeji prumer?
:-)

> Pokud jde o dBm, pak tato hodnota nema rozmer.
> Argumentem logaritmu je preci podil dvou vykonu.

No prave to je to co mi nesedelo a nesedi. Vykon se udava ve
watech (uznal bych i ten dB pokud je obecny unzus, ze zaklad
je jeden mW), ale nesouhlasim s tim "m".

> Marek Pavlu

RadekCX
---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.