nahrani zvuku pro UM5100

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:35:27 CET 2004

Potrebuju nahrat zvuk do EPROM, abych ji mohl pripojit k UM5100. Jenze od UM5100 mi firma UMC, Icmaster ani Google mi datasheet nenasly. Nasel jsem ale pinove kompatibilni VP1000A od Eltech. Tam se pouziva modulace CSVD (adaptivni delta modulace). Nevim, jestli ji pouziva i UM5100, nebo mu staci do epromky nahrat 8 bitovy wav. Nedelal s tim nekdo neco? Pokud take pouziva CSVD, neda se nekde najit program pro prevod z wawu? Po 2 hodinach hledani jsem to vzdal, ale nechce se mi bastlit pripravek s 256KB RAM, ktery bych potom cetl v programovadle. Muze nekdo poskytnout kodovaci programek, pokud je i pro UM5100 potreba?

Andel