Existuje LCD displej z cervenym podsvicenim?

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 14:35:24 CET 2004

Ahoj,

Tuesday, September 3, 2002, 4:13:33 PM, jiri pise:

jbc> Ale je to vetsinou zbytecna prace, do pul mega pri
jbc> 11kHz zaznamu v 8 bit se vejde 47 vterin a to
jbc> uz nejakych par slov je a tak to vetsinou staci.
jbc> Ta pulmegova FLASH je diky pouzivani na MB PC
jbc> i docela lacina, tedy kdyz by tam pak stacilo pameti
jbc> i jen 128kB, moc velka uspora to neni. Snad tedy jen

Ja som robil nedavno synovcovi elektroniku do detskej kosacky :-) Je
posadnuty kosackami a chcel taku istu, ako ma tatino. Tak tatino
urobil plecharinu a ja elektro. Nahral som realnu kosacku,
startovanie, beh, vypnutie motora :-). 89C51 prehrava vzorky z 27010,
da sa to samozrejme v pohode modifikovat aj na mensiu pamat. Mam
schemu v Eagle, aj jednostranny plosak, ak ma niekto zaujem, zabalim
to a hodim niekam do uschovne. Software je dost tupy, pisany v
Bascome, takze lahko upravitelny.

--
Jindro