Ethernet + RJ45 => optika

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:35:21 CET 2004

To stribreni by mne zajimalo. Jaka je doba pajitelnosti desky nez stribro
zacne cernat? Pokud zcerna, je na nej mozne taky pajet, nebo se musi
ocistit? Cin drzi jen na stribre, nebo se v nem stribro rozpusti a zachyti
se az v medi? Tedy jinymi slovy: neodloupne se ten cin i se stribrem? Pokud
vim, posledni "moda" je zlaceni, dost vyrobcu to zacina pouzivat. Zlato pry
drzi dobre.
Andel