ATX zdroj

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 14:35:18 CET 2004

Michal wrote:
> Uz tu jednou tento thread bezel, ale nevim, jestli se od te doby neco
> nezmenilo.

Myslim ze krome nekolika tisicu (?) dalsich zacouzenych pocitacu se nic
podstatneho nezmenilo. Snad jen vyrobce jiz prestal pri uvedene zavade
vyplacet ostatni poskozene dily (?).

> Mam doma case Morex a v nem 200W ATX zdroj. Problem je, ze je to
> rada 200P, ktera je udajne nepovedena a dnes za mnou prijel kolega, ktery
> mel doma zdroj uplne stejny a po pripojeni sitove snury se ze zdroje znacne
> zakourilo a efekt byl takovy, ze pravdepodobne se dostalo primo 220V na 12V
> vystup zdroje a odneslo to sebou vse pripojene. Jak se da zjistit, jestli
> mam zdroj v dobrem stavu, nebo ten nepovedeny ?

--- cut ---
Karel Kral wrote:

Sunday March 03 2002 09:29, Robin Hajek psal pro All:
RH> propadliste dejin dokonale vse: Board, RAM, HDD, CD-ROM, FDD, sitovku,
RH> mimo CPU? Tak mne zrovna tento tyden. Docela katastrofa :-( Masina
RH> stara 14 dni. Klika byla, ze jsem koupil stejny disk, prehodil
RH> elektroniku a zachranil alespon data. Zkratka kase MOREX stojej pekne
RH> za hovno a uz delsi dobu :-(

Ano - je to MOREX. Prestali jsme do nich uplne montovat. V tom zdroji je
opacne jeden kondenzator (staci prepajet). Zdroj se pozna tak, ze ma
oznaceni MXR-250P, SN: 011,012,013, datum.v. 07-11/2001.

                      Bye, Karel@co-as.cz [Alt-F4]

PS: Odeslo nam takhle xx pocitacu ;-(
UPS: Kdyz ten zdroj otevres, kabely das smerem k sobe (vetrak od sebe),
tak jsou tam dve chladici telesa. U toho v pravo je po leve strane (cca
v jedne tretine od vetraku) kondenzator, co ma na desticce vedle sebe
napis 2C3. Pokud je na desce tak, ze ma bily prouzek smerem k tobe, tak
je to spatne - musi byt smerem  k vetraku...

--
Regards
           Petr Krc