co je to closed caption

J.B.H. hw-news
Středa Březen 17 14:35:15 CET 2004

Jestli se nemysli teletextova stranka (obvykle 888 nebo 777) ktera je kodovana jako zcela pruhledna (nasilne to prepne prijimac do pruhledneho rezimu) pouze dole bezi jeden nebo dva radky titulku, toto vysila i ceska televize u nekterych programu, dokonce nekdy i s barevym rozlisenim mluvcich, nejcasteji to maji u podvecernich zprav.

J?H