CodeVisionAVR

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 14:35:13 CET 2004

S uvedenym programem sice nemam zkusenosti,
ale videl bych tyto moznosti problemu:

1. Pokud cesty nastavujete v autoexecu,
pak se patrne nikde neprojevuji.

2. Ve WinXP lze vypnout generovani kratkych
nazvu k souborum, coz docela dost urychluje
hromadne operace s vice soubory, ale nektere
starsi a kupodivu i nove programy to nezvladaji.

3. Nekterym programum se (i kdyz jim necini
potize dlouhe nazvy) nelibi mezery v nazvech
souboru a adresaru (napr. ICC AVR), takze
ve win9x s c:\dokumenty chodi, ale v XP
se jim nelibi "Documents and settings".

Zkusil bych tedy nejprve v zastupci, kterym
spoustite program nastavit onu cestu jako
pracovni adresar, popr. program nainstalovat
do adresare, jehoz cela cesta je z nazvu
velkymi pismeny bez mezer a zejmena do
takoveho adresare umistit asm, hex, ...

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz

Od: "Pr?mek Ale?" <Ales.Prymek@cmsys.cz>
> hled?m n?koho kdo pracuje v CodeVisionAVR 1.0.2.0 Standard
> http://www.hpinfotech.ro/index.html. Pot?ebuji poradit, na p?enosn?m PC mi
> pracuje v?e OK po Win98. Jen?e na stoln?m PC WinXP nastal probl?m a to v
> p?evodu *.asm na *.hex. Z?ejm? se pomoc? Avrasm32.exe nevytvo?? v?bec
soubor
> *.lst. nastaven? cest je stejn? u obou PC ale hex mi vytvo?? pouze jeden.
Je