mp3

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:35:12 CET 2004

> Ahoj
> Dostal som k  pocitacu   486Mhz    DX2     66Mhz   s  WINDOWS 3.11
> bez CD  bez  zvukovej  a graf. karty.
> Chcem ho vyuzivat hlavne na prehravanie waw a mp3 suborov.
> Moja otazka znie:
> Ma vyznam nainstalovat don WIN 95 alebo 98 , kupit  zvukovku, CD
> mech. Bude to stihat. Dakujem.Lubos

Odpoved neni jednoducha, stejne jako otazka. Treba 95ek je hned nekolik od
nejstrasich ctrnactidisketovych (?), ktere behaji +/- i na 386 s 8MB RAM na
50 MB disku az po OSR2, ktere vyzaduji trochu vice pozornosti procesoru ...
Takte zalezi co je to za desku, kolik budete mi a jakou pamet atd. Moc
neznamych.
Osobne bych na 486ku jakoukoliv 98ky dal pouze za cenu vetsiho komfortu
multimedialni podpory (jak koneckoncu Bill slibuje pri slibovanych
nezapomenutelnych zazitcich behem instalace :) ), jinak bych ROZHODNE i pro
DX4 volil radeji 95ky, byt treba OSR2. Ale je to subjektivni nazor, muj
stryc vlastni relativne velkou firmu a rikal, ze ve skladu maji nejakou
DX4@100 a beha pod 98 docela svizne pro nejaky banalni program pro skladove
hospodarstvi. Rikam to proto, ze rozhodne neptri k tem, kteri by financne
stradali :) a nemohli si koupit nejaky peklostroj ... takze nejjednodussi
rada je: ODZKOUSET oboji pro Vas ucel, subjektivne se presvedcit a vybrat
si. Instalace obou je hracka, takze za sobotu to mate cele vyreseno. Halvne
nedejte na zpravy typu "ten ma to a ten tohle", to je cesta do pekel ...
Hezky den, Simon Cihelnik