vymenny suplik HDD

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:35:11 CET 2004

Diky za odpovedi. Svuj suplik jsem sice zastrcil do toho ciziho
ramecku, takze mechanicky to celkem slo, ale nesel zamknout a
vzhledem k tomu, ze klicek zamyka napajeni, tak jsem ani
nevyzkousel, jestli jsou kompatibilni. Pokud by nebyly, tak by
hrozilo realne nebezpeci, ze se 12V ze zdroje dostane kam nema.
Viz. vypovedi dalsich konferujicich o dymu a smradu ;-) Kdyby tak
existovaly standardy.

P.K.
> Od: Ctirad Kone?n? <ck@cbox.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Tue, 10 Sep 2002 12:56:10 +0200
> P?edm?t: Fw: vymenny suplik HDD
>
> ?upl?k? jsem m?l n?kolik v rukou a krom? mechanick?ch
odli?nost? pou??valy 2 typy zapojen?: U jednoho byly nejprve
nap?jec? sign?ly a pak datov?, u druh?ho obr?cen?.
> Do nezn?m?ho r?me?ku bych sv?j ?upl?k nestrkal bez prom??en?,
kde je nap?jen? (n?kdy se odpojuje kl??kem).

ZDARMA a RYCHL? zas?l?n? SMS z www.posliSMS.cz