Cim nahradit potenciometry Aripot 40?

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 14:35:08 CET 2004

Vyrobu Aripotu po ZPA Cakovice prebrala fy Veltech (Oderska 333, Praha 9).
Podle OR jsou davno v konkurzu, ale chtelo by se zeptat na miste (v tel.
seznamu jeste porad jsou), zda se nenajdou nekde ve sklade. Kdysi se mi
takhle podarilo vydyndat ND z davno zkrachovale Aritmy, a ve Veltechu jsem
taky uspel se servisem jejich regulacnich karet do PTR-ky.
Jiri Polasek