MCXXX a rozmitac

Martin Devera devik
Středa Březen 17 14:35:08 CET 2004

Ahoj vsichni,

prave se pokousim napajet NEC 78F0066 v kitu Test-it z kondenzatotu a
aktivovat veskere mozne setrici funkce aby co nejvic vydrzel.
    Veskere obvody na desce jsou v rezimu Shutdown (hlavne teda MAX3222) a
identifikace funkce procesoru je pres pulsy na portu snimane voltmetrem,
ktere generuje watchtimer pres interrupt kazdych 500ms. Ve smycce je uC
uspavan instrukci HALT a probudi se vzdycky interuptem watchtimeru.

<example>

void main( void )
{
    while (1) _HALT();
}

interrupt [INTWT_vect] void WTimer(void)
{
    P8.1 = ~P8.1;
}

</example>

Me zkusenosti jsou prozatim takoveto:
    1. pokud je pouzita funkce _HALT(), procesor se periodicky probouzi
kazdych 500ms a prepne uroven na pinu 8.1 . Vydrz napajeni kondikem 500uF
(ja vim ze je relativne maly) je cca 2 sec coz mi pripada doceka malo

    2. pokusil jsem se pouzit funkci _STOP() - subclock je 32kHz. Bohuzel
procesor se uspi a neprobudi se az do resetu :-(

Nemate prosim nekdo take zkusenosti s napajenim z kondiku a maximalnim
setrenim energii? Vzpominam si, ze sveho casu tady probehla zminka o
napajeni supercapem.

Pa Igor.