Senzor a zaznamnik otresu

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:35:00 CET 2004

Jinak kdyz to na to prase spadne, bude to jeden z nejdrazsich zpusobu,
jak "zastrelit" knoura. Pokud to knour "vodloupne" a sezere, pak ty
prubehy budou velice zajimave i pro biology. Jen pak knour musi spolknout
jeste konec datoveho kabelu.

:)))))

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Snail Instruments [mailto:snail@iol.cz]
Sent: Friday, September 13, 2002 2:31 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Senzor a zaznamnik otresu

>byl jsem pozadan, abych vyrobil takoveto zarizeni: kdesi v lese ma
>otec zarizeni pro krmeni prasat (mensi derovany kovovy sud naplneny zrnim,
>privazany ke stromu)- zrni se pohybem sudu vysypava. Otec by rad znal
>casy prichodu prasat - pohybu sudu. Cca jednou za tyden by casy ze zarizeni
precetl.

Konecne se najde vyuziti pro nas zaznamnik zemetreseni! Privazte ho k sudu a
zaznamena se presny prubeh otresu. Podle amplitudy by snad bylo mozne i
rozlisit knoura od bachyne. Skrabani jelenimi parohy bude nepochybne v
naprosto odlisnem frekvencnim pasmu, coz ukaze FFT snimanych dat :-))

J. Hanzal

P.S. http:www.vitrum.cz/snail/brec1.htm