Re[2]: ISA zvukovka - kde k ní levně přijít?

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 14:34:58 CET 2004

Dobry den,

koho zaujima teoria okolo CPU, ten si najde v google "MMIX". Je to virtualny
procesor.
Pouziva sa napr. pri prednaskach na FH M?nchen (navrh, stavba, instrukcna
sada, vplyv cache a vela inych veci).

Richard Kaliciak

http://www-cs-faculty.stanford.edu/~knuth/mmix.html

-----Urspr?ngliche Nachricht-----
Von: devik [mailto:devik@cdi.cz]
Gesendet am: Freitag, 13. September 2002 18:17
An: hw-news@list.gin.cz
Betreff: F-CPU (bylo:MCU z hradloveho pole)

Jeste k te debate o CPU na FPGA. Mrknete na www.f-cpu.org.
Maji za cil navrh moderniho CPU dosahujiciho vykonu alspon
co posledni Alpha (tusim 213xx) bez cunaren co ma x86
(a trochu i IA64).
Jsem myslel ze jsou to snilci ale pak jsem zjistil ze
vetsina lidi tam je z praxe a VEDI co delaji.
Uz maji emulator, assembler a cast VHDL kodu.

To jen pro zajimavost. Clovek se tam dost nauci jak
o HW tak o spolupraci CPU<=>OS.

devik