Jiskrove bezpecne napeti

Jaromír BUCHTÍK jaromir_buchtik
Středa Březen 17 14:34:56 CET 2004

| Odes?latel: Petr Kousal <kousal@jablotron.cz>
| Ocisteni lehem ci jinym alkoholem me take mnohokrat pomohlo (v nouzi
| jsem jiz parkrat pouzil i slivovici), ale pokud jsou jiz reminky
| vytahane a stare, nezbyva, nez navstivit nejaky servis. Me se osobne

Taky soii pridam svoji trosku - takhle jsem to za komousu delal ja - v
podstate i dnes: nastrouhal jsem trochu kalafuny (muze to klidne byt i ta
pajeci s cimsi smicahana, aspon bude lip drzet) a steteckem jsem ji nanesl
trosicku na remenici do drazky.

Pak to opradu neprokluzuje, ale reminek se dal vytahuje, o to vic, protoze
kalafuna mu nedovoli proklouznout (a kdyz uz, tak je slyset vrzan? - asi
jako na rozmlacene housle :)

No a dalsi reseni je, koupit takovy ten pytlik s nekolika sty gumickami a
tu co o je neco malo mensi rozmerem a je dostatecne rovna tam dat (tak jsem
opravil deckam magnetak z trznice kde praskl reminek). Ac bych to do tohoto
reseni nerekl, nezda se, ze by to nejak vic kolisalo. DOkonce i lip
previji.

Zdravi JL.