OT:Kde sehnat "svitici fosfor"

Aigor aigor
Středa Březen 17 14:34:53 CET 2004

Diky za vycerpavajici vyklad, je videt, ze se do diskuse zacinaji
dostavat povolanejsi :-)
Nicmene moje otazka pretrvava, tj. zda, za jakych podminek a kde se daji
sehnat ony zarice, v "pouzitelnem stavu", tj. nejlepe jako nater.

Predpokladam, ze se bude jednat o totez, co se nachazi v nalepovacich
hvezdickach, planetkach, apod., ktere prodavaji stankari na trznicich.

Diky,
Aigor