Vhodna pajecka

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 14:34:52 CET 2004

> Takhle to ma ERS50. Pry je u ni casta zavada ze pri horsim zazhazeni s
> hrotem se topne draty toho topneho vinuti dotknou, hrot zacne topit
> vic, ale elektronika to vyhodnoti ze topi min a tak mu jeste prida ....

To sice ano, ale moje myslenky byly jako i v jinych pripadech dale :) a
hodlali navest k ponekud modernejsi realizaci nez ERS :))
Ale pravdou je, ze zkratovan? by se dalo predejit jedine tim, ze by se nejak
resetovalo "topeni", pokud by doslo ke skokovemu snizeni odporu vlakna
(pokud by nebyla vedle reference, ale tim by zase padla elegance
"bezsenzoroveho" reseni ...)
Hezky den, Simon Cihelnik