ATX zdroj

Zdenek snasel.zdenek
Středa Březen 17 14:34:50 CET 2004

V nasich vyrobcich pouzivame radove svorkovnice, ktere maji ve vodive casti
diru se zavitem M3 pro prisroubovani vodivych mustku apod.
Tuto diru vyuzivame k pripojeni testovaci hlavice. Do diry se akorat vejde
zkusebni bananek MPS od fy Phoenix Contact.
Nyni chceme pouzit radovou svorku, ktera ma diru se zavitem M2.
Dosud se mi nepodarilo najit bananek, resp. kontaktni kolik, ktery bych do
diry M2 mohl pouzit a ktery by zajistil spolehlivy elektricky kontakt po
dobu zkousky.
Kolik z nejakeho konektoru pouzit nemohu, protoze kontaktni systemy
konektoru jsou konstruovany jako pevny kolik a pruzna zdirka, ja to pro dany
ucel potrebuji obracene (zavit M2 bohuzel nepruzi).
Nemate nekdo nejaky napad?