Bananek do diry M2?

ing.Jaroslav Kotlaba kotlaba
Středa Březen 17 14:34:50 CET 2004

> Co si nechat od soustruznika vytocit redukci s dirou 4mm a sroubovacim
> koncem M2 z mosazne kulatiny nebo sestihranu ? Pak to proste do
svorkovnice
> nasroubujete a muzete se napichnout klasickym 4mm banankem ...

Pri testovani pouzivame testovaci hlavici, ktera ma potrebny pocet bananku
vedle sebe a pouzivame ji jako mnohapolovy konektor. Kdyby na dilne pri
zkouseni museli do kazde dirky napred nasroubovat nejakou redukci a pak ji
zase vysroubovat, tak by nam asi nic slusneho nerekli.
Zatim pouzivame takovou hlavici, ktera ma vysoustruzene koliky a elektricky
kontakt je zajisten odpruzenim koliku vinutou pruzinou, ale roztec
sousednich kontaktu je asi 4,2mm, tak je to moc titerne a nedela to dobrotu.
Na ty vetsi svorkovnice se pouziti bananku osvedcilo, tak bychom chteli neco
podobneho i pro mensi svorky.