Interpreter

Locker Martin locker
Středa Březen 17 14:34:49 CET 2004

Zdravim bastlire,

mam tady postavene dva mobilni robutky a chtel bych to dat na hrani
zackum. Proto premyslim o nejakem interpretu ve stylu BasicStamp. V
jednocipu intepreter bytecodu, a na PC prekladac do byte codu
(nejlepe z pascalu, basicu).
Nedavno o prekladacich tady sla rec, tak jsem si koupil knihy od
Melichara, jak nekdo doporucoval. Je to pekne, ale zatim jsem se tim
dostatecne neprokousal. Jenom jsem zjisti, ze interperter ktery tam
je ve zdrojovem kodu nefunguje.
Nevite nekdo o nejakem zdroji na netu. Pokud mozno free a se
zdrojaky. Potrebuji to upravit k podpore specialnich funkci robotu
(rizeni krokacu, serv, atd.).

						Diky za pomoc

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou