Divna motherboard

Jan Mádle intex
Středa Březen 17 14:34:49 CET 2004

> BTW proc se o tohle vlastne UPS stara? oni maji ten balik dorucit a ne se
> starat o to, co udela adresat s obalem, ne?
> S pozdravem
> Lukas Grepl, OK2WDT

To sice pane Greple ano, ale oni se take nestaraji o to co udelam ja, nybrz
me upozornili, co mohou udelat celnici. A protoze ti me jiz presvedcili
nekolikrat, ceho vseho jsou schopni :(, tak jsem upozorneni UPS nebral na
lehkou vahu a zeptal se zde.
Bohuzel jsem se pri cteni uvedeneho zakona o obalech nedozvedel, zda celnik
ma pouze upozornit me nebo onu firmu, ktera se o Seznam stara a nebo ma
nejakou exekutivni pravomoc a zjisti-li, ze tam zapsan nejsem, zda muze
zbozi nevydat (jak tvrdi na UPS).
Hezky vecer, Simon Cihelnik