Re: Editor schemat a PCB zalozeny na VHDL

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:34:47 CET 2004

Predpokladam, ze jestlize je cena dle platneho kursu pod 5000Kc, tak se clo
neplati - coz by byl tento pripad.  Priznam se, ze jsem o CyberHome necetl
nic dobreho, co se tyka obrazove kvality (to je pry dano pouzitym chipsetem
pro dekodovani obrazu). Ale protoze neuznam nikoho, kdo by tuhle vecicku
vlastnil, takze bych na vas mel par drobnych dotazu:

- jak je to tedy s obrazovou kvalitou doopravdy?
- jak je reseny zvukovy vystup (mam za to, ze existuje verze s dekoderem
zvuku i bez nej), jak to hraje?
- dela to mezery pri prehravani AudioCD, kde je zaznam kontinualni? (treba
nahravka za ziveho koncertu, projekty Jean-Michela Jarreho, Pink Floyd atp.)
Zatim vetsina tehle levnejsich DVD prehravacu pri prechodu na dalsi skladbu
zaskobrtne a tu "diru" tam udela.
- jak se chova pri prehravani MP3? Zajima me opet prechod mezi skladbami...

Omlouvam se za OT do konference, ale mam za to, ze tohle jsou informace a) k
nezeplaceni, b) obtizne sehnatelne jinak, nez osobni zkusenosti vlastnika...

Pavel