OT:Kde sehnat "svitici fosfor"

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 14:34:46 CET 2004

No, uz sme o jadre natlachali dost. Jednim ockem sem kouknul na nas web,
koho to zajima muze juknout na nasledujici
http://www.cez.cz/cze/elektrarny/jaderne/dukovany/article.asp?id=50802&cat=108&ts=8ec18

Raven

Hmm, az ted jsem si vsiml tvyho mailu, sem zas poucoval toho pravyho. Ale
skoro jsem se trefil, ne? Ono uz je to taky skoro rok, co jsem v Dukovanech
byl - pryma prohlidka. BTW ja myslim, ze to levny palivo je, protoze nikdo
nevi, co s tim vyhorelym bordelem delat. Zatim se udajne uvazuje o novych
elektrarnach, ktery to budou umet vyuzivat, ale porad nikde nic a barely se
hromadi. V Dukovanech prece stavi novej sklad. Tak by proste stacilo par
barelu rozdat a hned by bylo doma super topeni. ;)

Cest praci a rukam klid!

BY: Mr. Death