Re: Alliance - bylo Re: Editor schemat a PCB zalozeny na VHDL

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:34:45 CET 2004

Allianci se mi podarilo rozchodit, ale s temi priklady mate
naprostou pravdu. Jednine reseni je vynechat kroky, ktere
vyzaduji programy, ktere jsou dnes jiz za penize (yagle).
Ceny na mosis.org jsou opravdu velmi vysoke, ale mozna
by se nachalo nechat neco vyrobit i v Cechach, u ceskeho
vyrobce. Mimochodem, psani v Cecku a VHDL dohromady je jen ukazka
smiseneho designu (ve VHDL navrhnu napr. propojovaci struktury, v C
zase slozite obvody treba pomoci rekurzivni funkce kvuli
prehlednosti).

S pozdravem
Ondrej Jakubcik
ojakubcik@seznam.cz