Sirokopasmovy zesilovac pro citac

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:34:45 CET 2004

Pokud vim jde o DCT na casti vzorku, nad vysl. koeficienty
se provede kvantizace dle psychoakust. modelu a koduje se
huffmanem nebo aritm. kompresi (dostupne files pouzivaji myslim
pouze huffmana).
Kvantizace je nejnarocnejsi - zde se na zaklade podoby spektra
a tonality urcuje ktera slocka se jak kvantizuje - kvantizace
vlastnr provadi to "zmenseni" fajlu.
Je tam jeste par protokolove zavislych veci (bit reservoir atp).
Musite tedy rozumet framingu, dekomprimovat koeficienty a
pomoci DCT syntetizovat prubeh.
Je to podobne jako u JPEGu ...

Ted delam takovy projekt pro jednoho operatora kde se jedna
o inteligentni detekci reci v audiofile za ucelem potlaceni
sumu pozadi tak jsem si s DCT docela pohral.
devik