dekodovani MP3

Martin Devera devik
Středa Březen 17 14:34:42 CET 2004

Discrete Cosine Transform. V zasade FFT vam udela soucasne sinovou
i kosinovou transformaci (Im(F) je ampl. Sin a Re(F) je Cos). Nebot
linearni kombinace Sin a Cos stejne frekv. (tj. a Sin(wt)+b Cos(wt)
kde a^2+b^2=1) je zase sinusovka ale fazove posunuta pak pokud
spocitate pouze realnou cast transformace zmizi vam informace o fazovem
posunuti. Tj. implicitne predpokladate ze puvodni i rekonstruovany
prubeh je suda funkce - coz vam behem syntezy usnadni plynule navazani
bloku ..
devik