Presna vaha

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:34:42 CET 2004

Zdravim,

a co cely ovladac napajet ze dvou tuzkovych clanku (3V),( odpadne
stabilizator s nezanedbatelnym odberem,) klavesnice v matici, po odvysilani
povelu procesor uspat, pri stisku tlacitka generuje brana A (nebo snad B ?,
viz datasheet 16F84) preruseni , ktere procesor probudi k dalsi cinnosti, tj
zjisteni stisknuteho tlacitka a odvysilani dalsiho povelu , uspani atd.

Timto zpusobem mi to funguje jiz rok na puvodni clanky - PIC ve SLEEP rezimu
prakticky nic neodebira ( a to tam mam 4 MHz krystal).

S pozdravem
		J.Semora