Re(3x): Ovladac s PIC a automaticke vypinani

Semora Jaroslav j.semora
Středa Březen 17 14:34:42 CET 2004

>a co cely ovladac napajet ze dvou tuzkovych clanku (3V),( odpadne
>stabilizator s nezanedbatelnym odberem,) klavesnice v matici, po odvysilani
>povelu procesor uspat, pri stisku tlacitka generuje brana A (nebo snad B ?,
>viz datasheet 16F84) preruseni , ktere procesor probudi k dalsi cinnosti,
>tj
>zjisteni stisknuteho tlacitka a odvysilani dalsiho povelu , uspani atd.
>
>Timto zpusobem mi to funguje jiz rok na puvodni clanky - PIC ve SLEEP
>rezimu
>prakticky nic neodebira ( a to tam mam 4 MHz krystal).

A navic to ma vyhodu pri ovladani vice ruznych zarizeni (mam to pouzito na
ovladani SONY sestavy - puvodnich  ovladacu  bylo preci jen moc najednou a
clovek stejne pouziva jen nektere funkce ). Napriklad tlacitko PLAY muze
ovladat VIDEO, CD nebo MD podle toho co navolim jinym tlacitkem a ovladac si
to bude pamatovat dokud nevyndam baterie, coz pri odpojovani napajeni neni
prakticky mozne (s EEPROM ano, ale kolik vydrzi zapisu ??).

S pozdravem
		J.Semora