Re: Levna elektronika?

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:34:35 CET 2004

>  Nebo z druhe strany - jak docilite, aby byl nejaky vyrobek levnejsi -
> snizite svuj zisk? Tezko. Kazdy radsi snizi naklady.

Na zisk se saha jen nerado, ale u obchodnika jsou vetsinou hodne
velke rezervy. Ten kdo tady neco vyrobil mi jiste da za pravdu, ze
zisk obchodnika  - prekupnika je srovnatelny ci vyssi nez zisk
vyrobce. Jak mi rekl jeden muj znamy, proc bych snizoval cenu, kdyz
trh to tady snese (rozumej - kdyz se to i za tuhle cenu proda).
 No a za vse se plati. Chci-li ziskat zakazniky, tak si je koupim
masivni reklamou, nebo nizkyma ci dotovanyma cenama nebo ....

Radek

Reklama:
Seznam Prace - Hledate praci nebo menite zamestnani? http://prace.seznam.cz