tisk DPS v Eagle 3.55

mjfox@centrum.cz mjfox
Středa Březen 17 14:34:35 CET 2004

> Zdravim, nevite nekdo prosim, jak mam nastavit Eagle 3.55, aby mi
> vytiskl jen tisteny spoj (bez tech soucastek a popisu). V eaglu
> nedelam, ale potrebuji vyleptat desku a predloha je .brd.
> Diky. P.K.

Konkretni popis je zavisly dost na verzi, ale obecne je mozne pouzit tzv.
spravu hladin a nebo ucinit dannou hladinu neviditelnou. Takze reseni jak
vidite je hned nekolik. Vyberte si ...
Prvni muzete ucinit v CAM editoru, druhe prmo na brd tim, ze vlezete do okna
"prirazeni barev jenotlivym vrstvam" (speedbutton s barevnymi fleky) a
upravite barvu podle libosti. Je to banalni, urcite na to prijdete sam ...

Hezky den, Simon Cihelnik
(konecne jsem sem neco rozumneho dneska poslal ... :) )