T710

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 14:34:25 CET 2004

   Zdravim,
pokud muzu poprosit o to schematko na M710. Mam tu sice M710A, doufam ze se
to nebude moc lisit. Potreboval bych ho seridit, protoze indikatory pri
nahravani ukazuji nesmysly, jeden kanal hraje vyrazne hlasiteji (a vic
sumi). Uz jsem v nem vymenil jeden elyt, cimz sem odstranil "sum more"
prehlusujici vystupni signal tusim v levem kanalu (ten elyt tam byl zapajeny
opacne :-).

 Predem dekuji, Jiri Drozd