Internet p2p + zakon+vyzvy OFT

Jiří Krul jKrul
Středa Březen 17 14:34:22 CET 2004

Predem se omlouvam za dotaz, ktery do teto konference nepatri.

Pracuji na  pojednani o internetu, presneji  p2p sitich a jejich vztahu k
autorskemu a mezinarodnimu pravu, pri prochazeni internetem jsem nasel radu
tvrzeni typu :

"V??en? z?kazn?ku, byli jsme upozorn?ni na to, ?e pou??v?te na?e
vysokorychlostn? internetov? p?ipojen? k uve?ej?ov?n? nebo kop?rov?n?
materi?l?, kter? jsou chr?n?ny autorsk?mi pr?vy. Na?e firma V?m zru??
p??stup k Internetu, jestli?e do ?ty?iadvaceti hodin nesjedn?te n?pravu."
V minul?m roce bylo odesl?no 54 tis?c takov?ch dopis?. Tento rok to bylo u?
54 534 dopisy - a to m?me teprve ?ervenec.

nebo

"Belgicka justice zacala hromadne vyzivat uzivatele Napsteru k ukonceni
nelegalnich aktivit pomoci individulanich e-mailu, pricenz pokud uzivatele
opakovane vyzvy neuposlechnou podava na prislusne uzivatele zalobu."

Problemem je, ze i pres usilovne hledani se mi nepodarilo na netu nalezt
original takoveho dopisu nebo vyzvy k ukonceni nelegalnich aktivit,
hledam spatne nebo jde o mlzeni organizaci typu RIAA,MPAA, BSA atd.

PORADTE KDE NAJDU VYSTAVENY ORIGINAL TAKOVEHO DOPISU.

Dekuji

            Tomas Horak