HDD firmware

Roman romanqo
Středa Březen 17 14:34:18 CET 2004

> Cast prvni: OFF-TOPIC

Nesouhlasim, tohle rozhodne neni OT, mnoho pritomnych si bude chtit jako
jsem to mel puvodne v umyslu ja, neco podobneho vytvorit, tak proc by meli,
jako ja, dve dny silet a hledat ... a navic je to hw i elektronika.

> je to sice off-topic, ale reknu me zkusenosti. Na disk v externim radici
> se mi nevedlo nainstalovat nic.

Ja pridam dalsi zkusenost: na PCI RAID radici se mi darilo instalovat
Win98SE CZ (Select), ale totez ne s Win2k ! Tam se instalace kousala ...
potom se to podarilo rozchodit (striping) na discich na temze IDE kanalu
(samo oba jako single), ale hraly se. Jako oddelene disky na oddelenych
segmentech (primary-sec) radice se instalace nedarila vubec. Je to zvlastni.
Instalace koncila v okamziku kopirovani instalcnich souboru zhruba mezi 8 -
15 % ...

> Cast druha: CESTA-K-USPECHU

Pridam moji cestu k uspechu:
palirnu jsem kopnul na druhy PC, tady dal jeden ze 40 GB HDD na primary mb a
je klid. Mam ATA100, PC jsou na siti, tak se pali sitove.
Bylo by lacine nekoho obvinovat, spis by me zajimalo exaktni vysvetleni,
proc se tak deje.

Hezky den, Simon Cihelnik