Ovladanie termostatickej hlavice

Ales Filip alesfilip
Středa Březen 17 14:34:18 CET 2004

fakt je, ?e se p?ev??n? ???? Outlok Expresem (asi n?jak? d?ra v
bezpe?nosti). netscape ani opera nereagovala pozitivn?. Nicm?n? p?i?el tak?
jako p??loha v Netscape. Norton?v antivirus to spolehliv? vychyt?v?, AVG s
t?m m? probl?my u kolegy nic nepoznalo, ani jej nem?lo v datab?zi).

jiri@bezstarosti.cz p??e: