RE: Digitální metr

Jiri Foldyna jiri.f
Středa Březen 17 14:34:12 CET 2004

> Par kousku se mi jiz dostalo do rukou. Cim vetsi vzdalenost, tim vetsi
> rozptyl. Pokud tam budou nerovnosti jako treba okno nebo
> vystupky na fasade
> apod., tak si o presnosti na cm a i znacne vyse muzete nechat
> zdat. Na tech
> 10m je ten rozptyl uz vazne velky. Zkousel jsem jak spocitat
> plochu treba
> pro malovani bytu. V normalnim byte to bylo nepouzitelne !
> Proste vetsinou
> nenajdete tak velky prostor bez "vystupku" na ktery to
> zamerit. Idealne a na
> [...]

No, ja to potrebuji spise jednorazove - potrebuji dat dohromady 3-D model
existujiciho dvoupodlazniho bytu v AutoCADu, a behat tam se svinovacim
metrem je VELMI opruzujici, nehlede na to, ze nekde je mereni bez pomoci
nemozne.
Pokud jde o praktickou zkusenost, tak tu mam jen jednu - kdyz nam
rekonstruovali byt, tak mistr prave takovy metr mel - polozil jej na stenu,
zmackl tlacitko a ukazalo to vzdalenost mista, kde svitil cerveny puntik -
jako lsr znackovac cilu. Chodilo to velmi pekne i v clenitem terenu (byt byl
plny vselijakych zakouti a vystupku -:)). Jediny problem je, ze nemam na
toho chlapika kontakt a znacku toho aparatku jsem neznal ani pred temi peti
lety, natoz dnes.

Jinak diky vsem za odpovedi.

Zdravim

Jiri Foldyna