100MHz siet ide ? ako by mala ist ?

Dalibor Straka dast
Středa Březen 17 14:25:41 CET 2004

Preji krasny novy den....pondeli

:-( nesnasim )-: GARFILED

On Ne, 2002-10-06 at 23:35, internet wrote:
> Dobre ranko vsetkym ....
>
> samo ze ta 100MHz neindukuje 100.
> 3. Prenasam jeden zbaleny celok 100M, PC nezatazene, procesor na 30%
> 4. Ide to priamo  PC - PC kabel oreginal
Takze kabel je krouceny a nejede to pres HUB(switch...).
Ta rychlost muze byt skutecne omezena diskem. Nejlepe zmerit nejakym
vhodnym software (nevim pro widle, zkuste google) rychlost prenosu dat
po siti. Nejepe tak, aby se data neukladala na disk a rovnou se
zahazovala :o). Vice me momentalne nenapada.

Doma jedu pres pomalejsi router a 100Mbps sitovky zkopirujou 100MB
soubor za 27 vterin 3.6MB/s (ted jsem to meril pres ftp). Kamosovi,
ktery ma doma switch planet 10/100 to lita 8MB/s (ted jsem se ho ptal
:-).

> 5. Disky ? 5400otacok. ...
Zhruba (nechci flame) _muj_ disk bez zapnuteho dma stiha cist 2MB/s.
Zalezi na dalsim HW. Se zapnutym 40MB/s (nezalezi jaky disk mam!). Toto
jsem meril pod linuxem programem hdparm.

> Dik Juro
neni zac :)

-- Dalibor Straka