100MHz siet ide ? ako by mala ist ?

Pavel Brychta pavel.brychta
Středa Březen 17 14:25:40 CET 2004

Dobre rano,
problem muze byt take v tom, ze deklarovanych 100M je maximalni kapacita
media. V CSMA/CD prenosu se predpoklada max. vyuziti media jednim nodem
max. na 40-50% - to je proto, aby se nasel cas mezi pakety take pro
dalsi stanice na siti. Pri trvalem zatizeni media >80% by mely aktivni
prvky na siti signalizovat pretizeni, protoze se neda zarucit, ze bude
cas pro vkladani paketu od dalsich stanic.
Pavel Brychta

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz] On
Behalf Of internet
Sent: Sunday, October 06, 2002 11:35 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: 100MHz siet ide ? ako by mala ist ?

Dobre ranko vsetkym ....

1. WIN98 a nastavene Auto mode
2. Na karte sa rosvieti 100, ak jednu stranu na konci vymenim  za 10 tak
samo ze ta 100MHz neindukuje 100. 3. Prenasam jeden zbaleny celok 100M,
PC nezatazene, procesor na 30% 4. Ide to priamo  PC - PC kabel oreginal
5. Disky ? 5400otacok. ... Dik Juro

>1.Jaky OS pouzivate a jak presne hlasi, ze jede v 100MHz/full duplex?
>2. Nejake konrolky na karte. Sviti 100TX? 3. Cim jste meril rychlost?
>Nemohlo byt PC zatizene necim jinym? 4. Nejede to pres router? Treba se

>slozitejsim firewallingem?
   (Byva nejcastejsi problem u dotazu tohoto typu.)
>5. Disky. Stare nebo s vypnutym DMA jsou tim slabym clankem.

Dobrou noc
-- Dalibor Straka

---
PB: P??choz? zpr?va neobsahuje viry.