rules konference ?

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 14:25:38 CET 2004

Zdravim.

Tato konfera je opravdu vyborna a i kdyz mne nekdy
"modre krystaly" zrovna moc neberou, proste jen
nectu co mne vubec nezajima. Ono je to tezke se obcas
nezeptat na nejake OT, protoze kde jinde nez tady najdete
takove soustredeni mozku (tady se opravdu neresi pestovani
nejdelsich mrkvi) a kdyz chcete neco nekomu sdelit, urcite
kdyz to bude hloupost se tady nekdo najde, kdo Vam to
zavcasu rekne a jak to tady znam, na trapasy se tu moc
nehraje, tedy se ptam i kdyz by mne nekdy mela ostuda
fackovat, ze nektere veci v tolika letech veku jeste nevim a
nakonec i s tou mrkvi by mi snad nekdo pomohl :))).

Tohle je konference, kde jde o napady a nekdy da i docela
premysleni, pokud chce clovek nekomu slusne odpovedet a
tak i kdyby sla jen jedna "perla" plna "mrkve" za den, uz tak je
to slusny zisk, zvlaste kdyz je ta perla uplne zadarmo :).

Elektronika dost z nas sice zivi, ale nejde to delat "imrvere"
kazdou vterinu a nekdy par slov legrace udela vice prace,
nez hodina pusteho civeni do nefunkcni desky nebo funkcniho
monitoru :). Jen to proste nesmi prerust rozumnou miru a to
admin hlida dobre. Snad se mi alespon trochu podarilo vystihnout
proc je nas tu kolik nas tu je i kdyz to muze byt ruzne u kazdeho.

S dokonalou uctou - na zadost admina :)))

--
Jiri Bezstarosti

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "Stanislav Holecek" <hw-news@holecek.cz>