Digimatic - kde hledat

Ing. František Šauer frantisek.sauer
Středa Březen 17 14:25:35 CET 2004

Odpovim vsem nejednou:
Pro MK:
To mne fakt mrzi. Diky za odkaz. Na fotce je videt dve veci: 1) Krabicku
neresi. 2)Narozdil od mojeho plosnaku, ma to udelane ne prokovene desce.

Krabicka:
Stale jeste nejsem rozhodnut jestli to udelat jako sondu nebo vetsi
krabicku. Krabicka se da samozrejme udelat, ale chtelo by to aspon 20Ks.

Stabilizator SGS Thomson z malou spotrebou (GM, Ryston nema!), MAX3232, LP
16F628 a LP LCD by nemusel brat moc proudu, takze by stacila 9V baterka.
Pokud by se pouzila vetsi krabicka, lze pouzit i pomerne levne zapouzdrene
aku 6V/1,2aH.

Logicka uroven: Logicka sonda musi ukazovat tri urovne: Hi,Lo a klidova
uroven Napada mne jine reseni a to je kalibrace,prilozenim hrotu na
+napajeni.

LCD:
Dle katalogu Hitachi bere LCD 0,15mA. Je to pravda?
Po zhlednuti autorovy stranky zvazuji dve reseni:
1) Upravit puvodni zapojeni a software. Nelibi se mi nabijec, pouzil bych 9V
baterii.Tim by se vse zmensilo. Viz schema2.zip na
http://hracicka.acs.cz/sonda
2) Udelat vse komplet znovu, bez nabijece, ale s klavesnici. Melo by to byt
OpenSource, mozna bych udelal stavebnici (procesor, DPS a krabicku), ale to
zalezi na zajmu.

---------------------
Popis mojeho navrhu:
---------------------
Funkce budou zalozene na HW:
-Citac 50MHz, mereni 0,1 nebo 1sec. TMR0
-Logicky analyzator mozna pujde vyuzit synchronni seriovy kanal, tim by se
 zjednodusilo snimani.  Vzorkovaci kmitocet max.2,5 KHz
-Seriovy terminal IN/Out: 300Bd-115KBd, Delka slova je limitovana HW UART:
7bit? s
 paritou,8 bit? s paritou nebo bez a automatickou detekci rychlosti. RS232
-Generator pulsu TTL 0,1-1MHz
-Logick sonda

Procesor: libi se mi 16F628A I/P stoji 170Kc.

Mechanicke provedeni:
Chci tam klavesnici, protoze budu posilat data ze sondy, ale to znamena
vetsi krabicku asi jako multimetr.

Michal

Dnes jsem pustil ven druhou verzi Sondy bez nabijece, ale s 16F628. Musi se
ale upravit software. http://hracicka.acs.cz/sonda

Daląí informace o konferenci Hw-list