Mycka na nadobi na teplou vodu

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar
Středa Březen 17 14:25:34 CET 2004

Pekny den vsem,
Mohu mit prosim na Vas jeden dotaz?
Nase BOSCHka (Bozena :-) roztomile) cca jednou za 7-8 mesicu vyhlasi stavku v podobe Aqua STOP. Porprve prijel technik, ktery zene vysvetli kde se to ma vytrit do sucha, ale o tom nejdulezitejsim, proc se tak stane - ani NEPIP (ja bohuzel nebyl po ruce, abych ho mohl vyzpovidat).
Nasledna cirkusova cisla (vypreparovat mycku z linky, odmaslit kryty, vysusit vanu pod myckou a vse uvest do puvodniho stavu) uz zbyla na mne (zatim celkem trikrat).

Stav nastava z vnejsiho pohledu tak nahodne, ze jsem zatim nedokazal vydedukovat, co to muze zpusobovat. Nemate nejaky typ ?

Diky a omlouvam se za mirny O.T.

Zdenal Kaspar

-----Original Message-----
From: serych@panska.cz [mailto:serych@panska.cz]
Sent: Thursday, October 10, 2002 10:56 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: RE: Mycka na nadobi na teplou vodu

Takze se studenou vodou skutecne ochlazuje duty plast? Ja mel za to, ze se
napousti dovnitr na dno... No, zrejme jsem si nevsiml, podivam se po pristim
myti...

U nasi Bozeny (BOSCHky) evidentne ano.

Mimochodem: nejste nejaky zakukleny konstrukter mycek? :-) Myslim, ze o nich
mate velmi slusnou predstavu...

Ne, jen jsem tomu zarizeni vdecen za praci, kterou kona (se tremi malymi detmi je to nejlepsi pomocnik v domacnosti) a tak se zajimam o to, jak to vlastne facha. A pravda jednou uz jsem to mel castecne otevrene kvuli nejakemu zaseklemu tlacitku.

				Jakub Serych