Mycka na nadobi na teplou vodu

serych@panska.cz serych
Středa Březen 17 14:25:33 CET 2004

Jedine, co o tom vim je, ze aquastop je zalozeny prevazne na te krabici, co je na konci hadice. Princip je ten, ze napousteci ventil je primo prisroubovany ke kohoutku, takze nemuze dojit k vytopeni diky prasknuti nebo sklouznuti hadice. Neni treba spatne tesneni na napoustecim ventilu, takze by v case dlouhe necinnosti skrz nej prosakovala do mycky voda a tam by nekde zaplavila cidlo aquastopu?

					Jakub Serych