Mycka na nadobi na teplou vodu

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:25:32 CET 2004

Ono je to tim, ze v dobe mikroprocesoru maji mycky a pracky skoro
vyhradne elektromechanicke programatory. Buhvi proc, zkousel jsem po
tom patrat a vsichni jen krcili rameny. Jak muze by proboha 30
ozubenych kolecek (byt lisovanych z plastu), 10 kontaktu a stejne
mnozstvi vacek a kulis, k tomu jeden synchronni motorek levnejsi
a/nebo spolehlivejsi nez plosnacek s procesorem a par vykonovymi
soucastkami. Navic ta kolecka nemaji reset, a ze by se obcas zatracene
hodil i v te mechanicke variante.

Jinak nase mycka ma kondenzaci vody ze suseneho nadobi delanou
chlazenim vzduchem a vzhledem k tomu, ze vsechny mycky sveta nejspis
pouzivaji soucastky od jedineho dodavatele, bude to asi pomerne caste
reseni.

Ales Prochaska