Mycka na nadobi na teplou vodu

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:25:32 CET 2004

> Ono je to tim, ze v dobe mikroprocesoru maji mycky a pracky skoro
> vyhradne elektromechanicke programatory. Buhvi proc, zkousel jsem po
> tom patrat a vsichni jen krcili rameny. Jak muze by proboha 30
> ozubenych kolecek (byt lisovanych z plastu), 10 kontaktu a stejne
> mnozstvi vacek a kulis, k tomu jeden synchronni motorek levnejsi
> a/nebo spolehlivejsi nez plosnacek s procesorem a par vykonovymi
> soucastkami. Navic ta kolecka nemaji reset, a ze by se obcas zatracene
> hodil i v te mechanicke variante.

	Ale zase, kdyz mi patnactimesicni dcera vypne pracku s mechanickym
programatorm uprostred programu, tak ji znova pstim a pokracuje tam kde
skoncila. Ale kdyz mi zresetuje program u mycky (dlouhy stisk tlacitka, na
to maji deti talent :), tak mam venitr nadobi treba umyty, ale neoplachnuty,
zadelany praskem a neni jine cesty, nez to pustit znova od zacatku...
	A k tem prackam, ani ty Miele a Siemens, co svitej jak vanocni
stromecek a mluvi cesky, nemaji elektronickej programator? To kolecko tam je
furt, to je fakt.

> Jinak nase mycka ma kondenzaci vody ze suseneho nadobi delanou
> chlazenim vzduchem a vzhledem k tomu, ze vsechny mycky sveta nejspis
> pouzivaji soucastky od jedineho dodavatele, bude to asi pomerne caste
> reseni.

	Myslim ze tomu rikaji Turbo. U mycek ktery to maji se doctete, ze to
je uzasnej vynalez, ze odvadi paru pryc a nadobi lepe schne. U tech, ktere
to nemaji, vam vysvetli, ze jejich vyhodou je, ze nadobi se susi v uzavrenem
prostoru, nemate kuchyn plnou pary a mycka na nej neluxuje prach. Tot
marketing.
	Mozna casem vyrobi mycku ktera nebude susit vubec, a k ni studii, o
uzasne uspore enrgie a obrovskem prinosu pro zivotnost nadobi, kdyz uschne
prirozenou cestou (a oboji bude pravda :-).

			Ales Zika
			Pelhrimov

			e-mail: Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
				  Ales.Zika@seznam.cz