Mycka na nadobi na teplou vodu

Ales Prochaska prochaska
Středa Březen 17 14:25:32 CET 2004

>         Ale zase, kdyz mi patnactimesicni dcera vypne pracku s mechanickym
> programatorm uprostred programu, tak ji znova pstim a pokracuje tam kde
> skoncila. Ale kdyz mi zresetuje program u mycky (dlouhy stisk tlacitka, na
> to maji deti talent :), tak mam venitr nadobi treba umyty, ale neoplachnuty,
> zadelany praskem a neni jine cesty, nez to pustit znova od zacatku...
>         A k tem prackam, ani ty Miele a Siemens, co svitej jak vanocni
> stromecek a mluvi cesky, nemaji elektronickej programator? To kolecko tam je
> furt, to je fakt.

Mam protipriklad: mne ctyrlety syn u mycky na chvili podrzel za chodu
jakesi tlacitko a skoncilo to servisnim zasahem za nekolik stovek.
Hloupou digitalni mycku bych jen vypnul a zapnul, z chytre mycky bych
na chvilku vyndal takovou tu placatou lithiovou baterku a zas by bylo
dobre.

>         Myslim ze tomu rikaji Turbo. U mycek ktery to maji se doctete, ze to
> je uzasnej vynalez, ze odvadi paru pryc a nadobi lepe schne. U tech, ktere
> to nemaji, vam vysvetli, ze jejich vyhodou je, ze nadobi se susi v uzavrenem
> prostoru, nemate kuchyn plnou pary a mycka na nej neluxuje prach. Tot
> marketing.
>         Mozna casem vyrobi mycku ktera nebude susit vubec, a k ni studii, o
> uzasne uspore enrgie a obrovskem prinosu pro zivotnost nadobi, kdyz uschne
> prirozenou cestou (a oboji bude pravda :-).

> Ales Zika

Nejlepsi je stejne mycku pustit po veceri a nez se jde spat, otevrit
dvirka. Rano se jen nastrka suche nadobi do skrinek. Tedy pokud
manzelka neni vybavena nejakym zvlast silnym uklizecim reflexem, pak
by ji to mohlo vadit.

Ales Prochaska